19/5/09

Valoració de l'assignatura

Contenta d'acabar ja aquest curs, i aquesta etapa que ha durat 5 anys. I aquesta assignatura m'ha servit per ampliar els coneixements que ja tenia de diverses assignatures passades sobre la investiació educativa. Noves idees, nous companys nou professorat i noves eines per a el·laborar nous materials i nous coneixements. El fet de treballar amb un blog m'ha agradat. És una forma més agradable de fer les pràctiques de l'assignatura, de poder veure la feina feta dels altres companys, de enriquir-te de les seves experiències i de les seves aptituds. Cada persona et pot aportar moltes coses. I tenir una visibilitat als blogs dels exercicis que haviem de fer, m'ha resultat satisfactori. I en general, tot el contingut de l'assignatura segurament em servirà a partir de ja, quan el meu camí hagi de seguir una camí laboral, ja que, tant d'aquesta assignatura com de les altres cursades, sempre hi ha noves idees i continguts importants per al nostre futur com a pedagogs/es. I és així com em despedeixo d'aquesta assignatura. Amb un bon gust de boca, i desitjant-vos a tots molta sort en el que us queda de carrera, i amb la sortida laboral que ens espera a molts de naltrus a partir del curs vinent.

No hay comentarios:

Publicar un comentario